A felső végtag visszér. Visszér fájdalom csillapítása – 4 hatékony módszer!


a felső végtag visszér

Hogy pontosan melyikre van szükség, azt szakorvos dönti el, aki figyelembe veszi az állapot súlyosságát. A fájdalom enyhítésének lehetőségei A visszértágulatokkal járó fájdalom igencsak meg tudja keseríteni az illető mindennapjait.

a felső végtag visszér

Szerencsére vannak olyan gyakorlatok és teendők, melyekkel mérsékelhető a kellemetlen érzés. Vénás értorna A vénás értorna a felső végtag visszér csupán a fájdalomtól szabadít meg, de az olyan szövődmények kialakulásának kockázatát is csökkenti, mint a mélyvénás trombózis vagy a lábszárfekély.

A torna lényeges elemei a speciális légzőgyakorlatok, melyek a mellkas szívóhatását hivatottak fokozni, ami segíti a visszerekben a vér visszaáramlását, ezeket váltják a láb speciális tornagyakorlatai, melyek kihasználva az alsó végtag izompumpájának és a gravitáció hatását, szintén hozzájárulnak a vénás visszaáramlás javításához.

Miután az oxigént és a tápanyagokat felveszik a környező szövetek, a visszerek vénák feladata a vér visszapumpálása a szív felé. Visszere tehát mindenkinek van, így helytelenül használjuk a köznyelvben a "visszeresség" kifejezést a vénák tágulatával járó visszérbetegség jelölésére.

Fontos azonban, hogy a légző-és a tornagyakorlatok megfelelő sorrendben kövessék egymást. Érdemes ezért ebben gyógytornász segítségét kérnünk.

a felső végtag visszér

Érvédő gyógyszer, mely jótékonyan erősíti a vénákat. Egészséges életmód A rendszeres mozgás mellett egészségtudatos táplálkozással is sokat tehetünk azért, hogy vénáink állapota ne romoljon. A túlsúly már önmagában is veszélyt jelent lábaink egészségére, a zsírban és a felső végtag visszér, finomított ételekben gazdag táplálkozás azonban csak súlyosbítja a problémákat.

a felső végtag visszér

Különösen ajánlott a C-vitaminban gazdag táplálkozás, mivel az erősíti az erek falát és javítja a keringést. Kutatások szerint a vér magas C-vitamin tartalma védi az érfalak izomzatát, megőrzi az erek rugalmasságát.

Visszérre, ödémára, pangó nyirokutakra gyakorlatsor - jóga gyakorlás

Emellett fontos odafigyelni napi a felső végtag visszér a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztásra is! Ha valaki ülő- vagy állómunkát végez, érdemes ügyelnie arra, hogy időnként alaposan átmozgassa a végtagjait.